Home Tehnologie Vodafone contact suport clienti reclamatii si activare roaming

Vodafone contact suport clienti reclamatii si activare roaming

Share

Vodafone este unul dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania, oferind servicii de telefonie mobila, internet si televiziune. Cu o prezenta extinsa pe piata locala, compania pune la dispozitia clientilor diverse metode de contact pentru suport tehnic, informatii despre facturi sau servicii, precum si asistenta pentru rezolvarea problemelor. Indiferent daca ai nevoie de ajutor pentru o problema tehnica, vrei sa afli detalii despre roaming sau doresti sa depui o reclamatie, Vodafone ofera mai multe modalitati rapide si eficiente prin care poti intra in legatura cu un consultant.

Date de contact Vodafone

Vodafone pune la dispozitie mai multe canale de comunicare pentru clienti. Poti contacta serviciul de relatii cu clientii prin telefon, e-mail, chat online sau in magazinele fizice.

Telefon
*222 – numar gratuit din reteaua Vodafone
0372.02.2222 – apel cu tarif normal din alte retele
*555 – asistenta premium non-stop (cost 1.29 euro/apel)
*228 – numar de urgenta pentru blocare/deblocare numar si cod PUK

E-mail
[email protected]
[email protected]

Online
Formular de contact
Asistent digital TOBi

Adresa Departamentul de Relatii cu Clientii
Globalworth Tower
strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 4, sector 2
020276 Bucuresti, Romania

Website
www.vodafone.ro

Program de lucru

Vodafone are un program de lucru diferit in functie de tipul serviciului.

Servicii mobile
Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: 08:00 – 18:00
Duminica: 08:00 – 18:00

Servicii fixe
Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: 08:00 – 18:00
Duminica: Inchis

Sarbatori legale
Disponibil doar pentru urgente tehnice (08:00 – 21:00)

Reclamatii si solutionarea acestora

Reclamatia trebuie sa contina datele de contact si descrierea problemei. Vodafone raspunde in termen de 30 de zile lucratoare. Daca problema nu este rezolvata, te poti adresa ANCOM sau unei instante competente.

Poti depune o reclamatie folosind una din metodele de contact de mai jos.

Telefon
*222 sau 0372.02.2222

E-mail
[email protected]

Formular online de contact

Prin posta
Globalworth Tower, Strada Barbu Vacarescu nr. 201, Bucuresti

Aplicatia mobila My Vodafone

Pentru acces rapid la servicii, aplicatia My Vodafone iti permite sa gestionezi contul direct de pe telefon. Prin intermediul aplicatiei poti plati facturi, reincarca cartela, verifica consumul in timp real si activa sau dezactiva extraoptiuni. De asemenea, ai acces la oferte exclusive prin programul Vodafone Happy.

Aplicatia este disponibila pentru descarcare pe iOS (App Store) si Android (Google Play).

Serviciul de roaming Vodafone

Serviciul de roaming Vodafone permite utilizarea telefonului mobil in afara tarii, fie ca ai un abonament sau o cartela preplatita. Pentru a putea folosi serviciile de voce, SMS si internet mobil in strainatate, trebuie sa ai roaming-ul activ si sa alegi o extraoptiune compatibila cu destinatia dorita.

Activarea roamingului

Pentru abonamente Vodafone
Apeleaza *222 si spune ghidului vocal Andreea: „vreau sa-mi activez roamingul”
Andreea iti va cere sa confirmi daca doresti activarea pentru numarul tau sau pentru un alt numar
Daca doresti activarea pe un alt numar, va trebui sa introduci codul PIN asociat
La final, vei primi un SMS de confirmare

Pentru utilizatorii de Cartela Vodafone
Apeleaza *222
Selecteaza 1 pentru Telefonie Mobila
Selecteaza 6 pentru International si Roaming
Selecteaza 2 pentru Verifica serviciul de roaming
Selecteaza 1 pentru activare

Dupa activarea serviciului, trebuie sa alegi o oferta de roaming compatibila. Acest lucru se poate face apelant *222, selectand meniul de extraoptiuni de roaming si confirmand activarea unei oferte specifice pentru tara de destinatie. Activarea roamingului pe cartela duce la dezactivarea extraoptiunii nationale existente.

Dezactivarea roamingului

Roamingul poate fi dezactivat manual daca nu mai este necesar sau daca te afli in apropierea unei zone de granita pentru a evita costuri suplimentare.

Pentru abonamente Vodafone
Apeleaza *222 si spune „vreau sa-mi dezactivez roamingul”
Confirma optiunea pentru numarul tau sau pentru un alt numar
Daca dezactivarea este pentru un alt numar, va trebui sa introduci codul PIN asociat
Vei primi un SMS de confirmare

Pentru utilizatorii de Cartela Vodafone
Apeleaza *222
Selecteaza 1 pentru Telefonie Mobila
Selecteaza 6 pentru International si Roaming
Selecteaza 2 pentru Verifica serviciul de roaming
Selecteaza 2 pentru dezactivare

Verificarea statusului roamingului

Poti verifica daca ai roaming activ folosind una dintre metodele de mai jos.

Prin asistentul digital TOBi pe WhatsApp
In aplicatia My Vodafone, sectiunea Meniu Rapid – Roaming
Apeland *100# si selectand optiunea de verificare roaming

Daca ai roaming activ, poti folosi serviciile la tarife standard sau poti opta pentru o extraoptiune cu beneficii in roaming, in functie de destinatie. Ofertele compatibile pot fi activate direct din contul My Vodafone sau prin meniul *100#, sectiunea Roaming > Activeaza oferte roaming.

Politica de retur a produselor Vodafone

Daca vrei sa returnezi un produs, ai 14 zile calendaristice de la primirea acestuia. Produsele trebuie returnate in stare buna, cu toate accesoriile incluse. Taxa de transport este de 2 EUR fara TVA in Bucuresti si 3,5 EUR fara TVA in restul tarii.

Banii vor fi returnati in maximum 14 zile in contul Vodafone, cash, la un magazin Vodafone sau prin transfer bancar (necesita completarea unei cereri).

Cererea de retur poate fi initiata prin e-mail la [email protected] sau la *222.

Intrebari frecvente

Care este cea mai rapida metoda de contact cu echipa Vodafone?
Cea mai rapida metoda de contact este apelul la *222 din reteaua Vodafone sau folosirea asistentului digital TOBi disponibil online. De asemenea, pentru asistenta premium non-stop poti suna la *555 (taxabil cu 1.29 euro pe apel).

Exista un numar special pentru urgente?
Da, pentru urgente, cum ar fi blocarea sau deblocarea unui numar sau codul PUK, poti suna la *228 sau 0372.02.2258, numar gratuit din reteaua Vodafone.

Pot primi asistenta Vodafone prin e-mail?
Da, Vodafone ofera asistenta prin e-mail la adresele [email protected] pentru clienti persoane fizice si [email protected] pentru clienti persoane juridice.

Cum pot depune o reclamatie la Vodafone?
Poti depune o reclamatie telefonic la *222 sau 0372.02.2222, prin e-mail, prin formularul online de pe site-ul Vodafone sau direct in magazinele fizice.

Ce pot face daca am nevoie de suport tehnic in afara programului de lucru?
Pentru suport tehnic non-stop poti folosi asistentul digital TOBi sau poti suna la *555 (serviciu taxabil). Pentru urgente legate de cod PUK sau blocarea/deblocarea numarului, poti apela *228.

Cum pot contacta Vodafone daca sunt in strainatate?
Daca te afli in roaming, poti suna la 0372.02.2222, numar cu tarif normal, sau poti folosi serviciul de asistenta TOBi prin WhatsApp. De asemenea, poti accesa sectiunea de asistenta din aplicatia My Vodafone.

Unde pot verifica daca am activat roamingul?
Poti verifica statusul roamingului in aplicatia My Vodafone, in sectiunea „Meniu Rapid – Roaming” sau apelant *100# si urmand optiunile pentru verificare.

Ce trebuie sa fac daca nu imi functioneaza roamingul in strainatate?
Inainte de a calatori, verifica daca ai roaming activ si daca ai o extraoptiune compatibila cu destinatia. Daca intampini probleme, reporneste telefonul, cauta manual reteaua sau contacteaza Vodafone la *222 (daca esti in tara) sau 0372.02.2222 (daca esti in roaming).

Cum pot afla daca un numar Vodafone este in roaming?
Nu exista un serviciu specific pentru verificarea roamingului unui alt numar, dar poti contacta persoana respectiva pentru confirmare sau poti verifica daca numarul tau are roaming activ prin *100#.

Vodafone ofera multiple modalitati de contact si asistenta, atat online, cat si offline. Indiferent daca ai nevoie de suport tehnic, informatii despre factura sau doresti sa depui o reclamatie, exista optiuni rapide si eficiente prin care poti intra in legatura cu un consultant. Pentru asistenta personalizata, vizitarea unui magazin fizic ramane o solutie potrivita.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Articles

Serviciul clienti Orange si telefon contact pentru abonati

In lumea telecomunicatiilor, un serviciu clienti eficient si accesibil este esential pentru...

Contact PC Garage asistenta telefonica comenzi si suport tehnic

PC Garage este unul dintre cele mai cunoscute magazine online de echipamente...

Telekom contact asistenta sesizari clienti si suport tehnic

Telekom Romania Mobile este unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicatii...

Asistenta clienti Booking.com numar telefon pentru reclamatii

Booking.com este una dintre cele mai mari platforme de rezervari online din...