UniCredit Bank este una dintre cele mai mari institutii bancare din Romania, parte a grupului bancar UniCredit cu prezenta extinsa in Europa Centrala si de Est. Cu servicii orientate catre nevoile reale ale clientilor – atat persoane fizice, cat si juridice – UniCredit pune accent pe digitalizare, transparenta si eficienta. Banca ofera produse diverse, de la conturi si carduri, la credite, solutii de economisire si investitii, dar si servicii de mobile si online banking, cu un nivel ridicat de accesibilitate si control.
Date de contact UniCredit Bank

UniCredit Bank pune la dispozitia clientilor sai mai multe modalitati de contact rapide si eficiente, adaptate diferitelor nevoi – de la solicitari de informatii, asistenta tehnica, pana la transmiterea de sesizari sau documente oficiale. Accesul la suport este facil, indiferent daca esti persoana fizica sau juridica, iar serviciile sunt disponibile in regim NON-STOP pentru majoritatea solicitarilor.
Contact telefonic
+40 21 200 2020 – 24/7, apel cu tarif normal in reteaua fixa
*2020 – apel cu tarif normal, pentru utilizatorii retelelor mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Mobile si Vodafone
E-mail
Pentru solicitari scrise sau intrebari detaliate, clientii pot trimite un mesaj la adresa oficiala de e-mail [email protected].
Formular online
UniCredit ofera un canal special pentru transmiterea feedback-ului si reclamatiilor prin intermediul formularului online, disponibil la www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/application-forms/Opinii-si-sesizari.html
Fax
Clientii care doresc sa transmita documente in format fizic pot folosi numarul de fax +40 21 200 2022. Este o metoda mai putin utilizata, dar ramane functionala pentru situatii oficiale.
Adresa postala
Pentru corespondenta traditionala sau transmiterea de documente privind popriri, adresa bancii este Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, Sector 1, Bucuresti
UniCredit Bank S.A.
Program de lucru
Suportul telefonic este disponibil NON-STOP. Pentru servicii dedicate clientilor persoane juridice, suportul este activ in urmatorul interval orar. Majoritatea operatiunilor pot fi realizate online, fara vizite in sucursale.
Luni: 07:00 – 22:00
Marti: 07:00 – 22:00
Miercuri: 07:00 – 22:00
Joi: 07:00 – 22:00
Vineri: 07:00 – 22:00
Sambata: 07:00 – 22:00
Duminica: 07:00 – 22:00
Asistenta carduri UniCredit Bank

UniCredit Bank ofera asistenta detaliata si continua pentru utilizatorii de carduri, fie ca este vorba de blocari temporare, modificari de limite sau alte probleme frecvente. Serviciul Info Center este disponibil NON-STOP si poate fi contactat telefonic pentru orice situatie intampinata. Clientii pot de asemenea gestiona setarile cardului din Mobile sau Online Banking, ori pot merge direct in sucursalele bancii.
Card blocat sau restrictii de utilizare
In cazul in care cardul este blocat, poti contacta serviciul Info Center la +40 21 200 2020 sau *2020, disponibil 24/7. Cardul poate fi blocat automat in caz de poprire, situatie in care vei primi un SMS cu detalii.
Rambursari, plati si raport lunar
Sumele datorate se regasesc in raportul de activitate lunar. Informatii precum suma minima de plata, totalul datorat, numarul de rate ramase si soldul disponibil pot fi aflate din aplicatiile Mobile/Online Banking sau telefonic, prin Info Center.
Activarea cardului si gestionarea PIN-ului
Activarea si setarea PIN-ului se pot face la ATM-urile UniCredit/Euronet, din Mobile Banking sau telefonic. In cazul in care ai uitat PIN-ul sau l-ai blocat, este necesar sa contactezi Info Center.
Inchiderea cardului si solicitarea adresei de incetare
Pentru a solicita inchiderea cardului, este necesar un apel la Info Center. Procesul dureaza pana la 31 de zile calendaristice, timp in care contractul poate fi redeschis. Daca ai oferit o adresa de e-mail valida, documentul de inchidere va fi trimis electronic.
Comisioane si dobanzi
Cardurile UniCredit sunt insotite de un comision lunar sau anual si o dobanda anuala fixa. Aceste costuri sunt mentionate in contractul semnat si se retin din limita de credit. Pentru restante, se aplica dobanda penalizatoare.
Aplicatia Mobile Banking de la UniCredit Bank

Aplicatia Mobile Banking ofera control complet asupra conturilor si cardurilor, direct din telefon. Este usor de activat si vine cu ZERO costuri de administrare. Clientii pot face plati, transferuri, deschide conturi curente sau de economii, accesa credite sau carduri de credit, vizualiza solduri si istoricul tranzactiilor.
Aplicatia include si functii precum blocare/deblocare card, notificari push gratuite, retragere numerar fara card si acces la ofertele ShopSmart. Servicii speciale pentru copii si control parental, carduri virtuale si optiuni de plata cu Google Pay sau Apple Pay, fiind disponibila pentru descarcare in Google Play, AppStore si AppGallery.
Reclamatii si sesizari
UniCredit ofera mai multe canale prin care clientii pot transmite opinii, sesizari sau reclamatii, in legatura cu serviciile bancii sau cu relatia contractuala. Reclamatia trebuie sa contina informatii de identificare ale clientului (nume, CNP, date de contact, calitatea de titular sau reprezentant legal), obiectul sesizarii si eventuale documente relevante. Orice reclamatie primita este inregistrata in Registrul General al Reclamatiilor si analizata conform termenelor legale.
Metode prin care poti trimite o sesizare
Telefonic: +40 21 200 9799, 021.200.20.20 sau *2020 (apel tarif normal)
Online: www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/application-forms/Opinii-si-sesizari.html
E-mail: [email protected]
Prin posta: Bld. Expozitiei nr. 1F, etaj 6, Sector 1, Bucuresti, cod postal 012101
Direct: la orice sucursala UniCredit Bank sau magazin partener UniCredit Consumer Financing IFN
Sesizarea ta va fi analizata si vei primi un raspuns in termenul legal. In cazuri complexe, termenul poate fi extins cu notificare prealabila. Daca nu esti multumit de solutie, te poti adresa CSALB, ANPC, ANSPDCP, BNR sau instantelor de judecata.
Intrebari frecvente
Care este cel mai rapid mod de a contacta UniCredit Bank pentru asistenta?
Cel mai rapid mod este apelarea serviciului Info Center disponibil NON-STOP la numarul +40 21 200 2020 (apel tarif normal din reteaua fixa) sau *2020 (apel tarif normal din retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Mobile, Vodafone).
Unde pot trimite un e-mail daca am o intrebare legata de serviciile UniCredit Bank?
Pentru orice solicitare sau intrebare, trimite un mesaj la adresa oficiala de contact [email protected].
Cum pot transmite o sesizare sau reclamatie catre UniCredit Bank?
Poti completa un formular online accesand pagina dedicata www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/application-forms/Opinii-si-sesizari.html, unde poti adauga si documente relevante.
Exista un fax disponibil pentru trimiterea documentelor catre UniCredit Bank?
Da, poti trimite documente prin fax la numarul +40 21 200 2022.
Care este adresa postala a UniCredit Bank pentru trimiterea de documente oficiale?
Adresa de corespondenta este: Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, Sector 1, Bucuresti, UniCredit Bank S.A.
Ce numar pot apela daca am intrebari despre poprirea contului?
Pentru informatii despre popriri sau conturi blocate, apeleaza +40 21 200 2020 sau *2020, disponibile NON-STOP.
Pot modifica limitele cardului prin telefon?
Da, poti solicita modificarea limitelor apeland Info Center la +40 21 200 2020 sau *2020, serviciu activ 24/7.
Cum pot afla daca o plata cu cardul a fost procesata sau daca am primit bani in cont?
Verifica informatiile in aplicatia Mobile Banking, Online Banking sau contacteaza Info Center la +40 21 200 2020 ori *2020 pentru asistenta.
Unde pot obtine adresa de inchidere a cardului de credit?
Adresa de inchidere poate fi solicitata in sucursalele UniCredit Bank sau primita pe e-mail de la [email protected], daca ai o adresa de corespondenta actualizata.
Ce pot face daca am uitat codul PIN al cardului meu?
Suna imediat la Info Center la +40 21 200 2020 sau *2020 pentru resetarea codului PIN si activarea unui nou cod, 24 de ore din 24.
UniCredit Bank ofera o gama variata de servicii financiare adaptate cerintelor clientilor moderni. Prin canale multiple de comunicare, asistenta continua si aplicatii mobile avansate, banca isi consolideaza pozitia ca partener de incredere. Fie ca este vorba de gestionarea unui cont, solicitarea unui card sau transmiterea unei reclamatii, clientii au la dispozitie solutii rapide si eficiente. Platforma contactutil.ro sprijina accesul la aceste informatii, pentru ca utilizatorii sa poata interactiona mai simplu si in siguranta cu UniCredit Bank.
Leave a comment